زندگی عاشقانمونزندگی عاشقانمون، تا این لحظه: 15 سال و 11 ماه و 1 روز سن داره
محمد یاسین جوونمحمد یاسین جوون، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره
مه یاس جوونمه یاس جوون، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره

الماس های درخشان زندگی مامان وبابا

مسافرت قشم(شب یلدا94)

1395/1/29 23:06
نویسنده : مامانی
461 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به فرشته های نازنینم ببخشید که دیر به دیربه وبلاگمون سرمیزنمغمگین بهم حق بدید خیلی ماشاا...شماوروجکها پرانرژید منم مجبورم پابه پای شما خرابکاریهاتونوجبران کنم .

مخصوصا مه یاس خانوم که حتی اجازه نمیده پای سیستم بشینم وقتی مییام به وب سربزنم شیطون خانوم مییاد دکمه پاور ومیزنه وبهم نیگاه میکنه میخنده یعنی مامان پاشو بامن بازی کن منم اطاعت امرمیکنم پامیشم میرم  باخانوم طلا بازی کنم

سرتون دردنیارم

محمدیاسین ومه یاس جوونی

من وبابایی چندماه پیش یعنی اواخرآذرماه تصمیم گرفتیم ،بریم جزیره زیبای قشم وشب یلداروتواین جزیره قشنگ باشیم که این امرمیسرشد.

وما روزبیست ونهم آذرباماشین خودمون به سمت جزیره قشم حرکت کردیم وشب یلداروقشم بودیم چه هوای بهاری وخوبی اززمستون اونجاخبری نبودماچهار روزتوجزیره موندیم، به همه مون کلی خوش گذشت مخصوصا مه یاس جوونی که ازپوشیدن کلاه وپالتوفراریهخنده

حالا سفرمون به روایت تصویر:

محمدیاسین توشهرتاریخی یزد

                       سواربرلندی گراف

                              

        

مه یاس خانوم مشغول پاساژگردی                         

      

کناردریاباتیپ تابستونی اونم چله زمستون                         

شب یلدا(چله)                            

     

هنرنمایی بابا محبت                        

  

هواعااااالیه ببینیدباباداره شنامیکنهتعجبزمستون شنا تودریا                             

پسندها (10)

نظرات (10)

ليپوماتيک
30 فروردین 95 12:42
مطالب شما بسيار جذاب است، موفق و پيروز باشيد.
مامان هانیه
31 فروردین 95 10:57
سلام عزیزم با تاخیر فراوان سال نو مبارک توی این سال جدید براتون بهترینها رو از صمیم قلب ارزو میکنم ای جونم قربون اون دوتا دسته گل نازم بشم من عکسا مثل همیشه عالی بود خوشحالم که سفر و شب یلدای خوبی داشتین ان شاالله همیشه شاد و سلامت باشین
مامانی
پاسخ
سلام دوست خوبم سال نوشماهم مباررک،به هم چنین شما، ان شاا...سال خوبی داشته باشید کنارخانواده محترم خدانکنه خاله جون ممنون نظرلطفته چشمات زیبا میبینه قربون محبتت هم چنین شما
مامان اهورا و آریا
31 فروردین 95 14:09
سلام عزیزم ممنون از حضور گرمت در وبلاگ پسرام ایشالا همیشه به سفر
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم ،خواهش می کنم به هم چنین شما که لطف کردید وبه وبم سرزدید ممنون
مامان علی آقا
4 اردیبهشت 95 0:08
عزیزم انشاا.. خوش باشید و بالا خره وب بروز شد.انشاا... همیشه خوش باشید منم خیلی دلم هوای سفر کرده
مامانی
پاسخ
ممنون دوست خوبم چه کنم فرصتم خیلی کمه ممنون به هم چنین شما ان شاا...یه سفرخوب قسمت بشه
مامان لیدا
4 اردیبهشت 95 17:34
چه عکسای قشنگی انشالا همیشه به گردش و شادی باشید
مامانی
پاسخ
ممنون عزیزم لطف داری چشمات قشنگ میبینن به هم چنین شما گلم
مامان ریحانه
6 اردیبهشت 95 19:10
سلام دوست عزیزم امیدوارم که اوقات خوشی در کنار عزیزانت داشته باشی از وقت و فرصت نگو که ما در حسرت یک لحظش هستیم مه یاس جون که کوچیکه و حق دارید فرصت نداشته باشید ما فکر می کردیم نازنین خانوم بزرگتر بشه فرصت منم بیشتر میشه ولی برعکس این تصور شده چون الان تا زمانی که بیداره باید مطیع اوامر خانوم باشم چی فکر می کردم چی شد و از همه ی اینا که بگذریم همیشه به سفر دوست خوبم اونم چه سفری قشم از عکسها مشخصه که خیلی زیباست ااونم وسط چله ی زمستون دلم خواست که برم البته برای ما که دانش آموز داریم تو زمستون زیاد مقدور نیست مگه اینکه دو سه روز تعطیلی باشه که اونم می دویییم میریم کاشون عکسهای گل پسر و ناز دخملمون خیلی قشنگ شده البته در کنار پدر و مادر عزیز و مهربونشون همیشه ی ایام خوش باشید دوست گلم ببوس محمد یاسین و مه یاس عزیزو
مامانی
پاسخ
سلام ریحانه جان ممنون ازاینکه بههمون سرزدی ان شاا...شما هم اوقات خوشی روکنار خانواده داشته باشید واقعا حق دارید بچه ها بزرگتر میشن دردسرهاشونم بیشترمیشه به هم چنین شما ،قشم خیلی قشنگ بودان شاا...برید خوب می کنید کاشان نزدیکتره وبه پدرومادر واقوام سرمی زنید چشمتون زیبا میبینه ونظرلطفته گلم شماهم نازنین جان وببوسیدازطرف من
عشق امیرحسین
7 اردیبهشت 95 13:12
سلام/ خوش به حال دخملی و پسری گلتون فکر کنم حسابی خوش گذروندن/
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم خیلی خوش گذشت بهمون
عمه فروغ
7 اردیبهشت 95 16:25
سلام دوستم سال نو با کلی تاخیر مبارک ان شاا..که امسال سال خوب و خوشی در کنار عزیزان داشته باشید به به همیشه به سفر و گردش.خوشحالم که بهتون خوش گذشته همیشه خوش باشید ای جووووووونم به مه یاس خانوم که حسابی شیطون شده
مامانی
پاسخ
سلام فروغ جوون سال نوشماهم مباررک ،ان شاا...شماهم سال خوبی داشته باشیدکنارخانواده محترمتون ممنون لطف دارید سلامت باشید مه یاس ماشاا....خیلی شیطون شده
سیماخاتون
14 اردیبهشت 95 22:11
سلام به ماهم سری بزنید/ خوشحال میشم تبادل لینک هم داشته باشیم/ دخمل و پسری گلتون و هم از طرف من ماچ بارونشون کنید/
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم حتما بهتون سرمی زنم قربون محبتت گلمممم
fatemh
27 اردیبهشت 95 15:50
سلام برای عکس بچه های شما قاب درست کنم
مامانی
پاسخ
مرسسسی گلمممم