زندگی عاشقانمونزندگی عاشقانمون، تا این لحظه: 15 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره
محمد یاسین جوونمحمد یاسین جوون، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره
مه یاس جوونمه یاس جوون، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره

الماس های درخشان زندگی مامان وبابا

محمدیاسین مون مردشده

1393/10/8 21:59
نویسنده : مامانی
210 بازدید
اشتراک گذاری

محمدیاسینم ده ماهت که بود  ختنه ات کردیم خیلی برای من وبابایی سخت بود که گریه های سوزناک تو ببینیم من که باتو گریه می کردم مطمئنم باباییم روش نمی شد اگه اونم باتوگریه می کرد.

 

 

پسندها (3)

نظرات (4)

مامان مهربون
8 دی 93 22:41
مبارک باشه عزیزم
مامانی
پاسخ
مرسی گلم
مامان فرزانه
9 دی 93 0:18
مامان محمد یاسین تو رو خدا به دادم برس فقط یه اس ام اس یه خواهش دارم یه خواهش مادرانه عاجزانه ملتمسانه تو جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کردم احتیاج به رای تو دوست خوبم دارم تورو خدا به دخمل من رای بده هزینه ای برات نداره ولی برای من خیلی مهمه عدد 74 رو به 1000891010 بفرس نگو ولش کن بابا تو رو خدا یادت نره دختر من به رای احتیاج داره به ماهم سر بزن
مامانی
پاسخ
باشه عزیزم حتما"به دخمل شمارای میدم
مامان حديث
9 دی 93 23:53
محمد ياسين جونم تو رو خدا گريه تكنيها!!!!!!!!!!!!!! خاله فدات عزيزم
مامانی
پاسخ
خدانکنه خاله جوون
کوثر
10 دی 93 18:07
___♥♥♥ __♥♥_♥♥ _♥♥___♥♥ _♥♥___♥♥_________♥♥♥♥ _♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥ _♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥ __♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥ ___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥ ____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥ ____♥♥___♥♥__♥♥ ___♥___________♥ __♥_____________♥ _♥_____♥___♥____♥ _♥___///___@__\\__♥ _♥___\\\______///__♥ ___♥______W____♥ _____♥♥_____♥♥ _______♥♥♥♥♥ سلام وب شماعالیه من وقتی عکس کودک شمارو میبینم فکر میکنم اجی وبرادر خودمه راستی به وب منم بیایید واگه موافق بودیید تبادل لینک هم بکنیم مرسی
مامانی
پاسخ
مرسی عزیزم نظرلطفته ،باافتخارلینک شدید